Stránky

5. března 2016

something new is coming // pocity maturanta

Zdravím!
Dneska jsem nešla do školy, oběd se mi vaří a stihla jsem zkompletovat jedny otázky k maturitě, takže se to jeví jako ideální čas napsat další článek.
Ještě teď si pamatuji, jak jsem v páté třídě nervózně psala přijímací testy na gymnázium a byla skálopevně přesvědčena, že přece na tu školu nemůžu být přijata. Vážně myslím, že jsem neměla ani tušení, co se za těch osm let může stát. Jak moc velký změny se můžou stát.
Jediný co se asi nezměnilo, je můj přístup k učení. Vždycky jsem to měla tak nějak na háku, i když nebudu lhát, někdy se mi den před testem sevřel žaludek a já se snažila vymyslet plán, který mě spasí.
Poslední středoškolské prázdniny utekly jako voda a nový školní rok začal proslovem ředitele: "Přeji všem letošním maturantům úspěšné vykonání maturitních i přijímacích zkoušek." Tyhle slova mi v hlavě zní do teď. A myslím, že tady každému došlo, že tady končí všechna sranda (haha), ale i tak byl ještě docela klídek.
Nicméně se to všechno tak nějak sešlo, že má pocit, že mi maturita pomalu, ale jistě začíná dýchat na krk. Dělá se mi špatně ze všech stokilogramovejch složek a otázka "Tak kam půjdeš na VŠ?" mi už provrtala díru do hlavy.
A myslím, že nejsem jediná. Myslím, že to takhle vidí každý maturant, který je alespoň trochu normální (a nezačal se učit už v listopadu LOL). Takže tímto přeji všem letošním maturantům hodně štěstí a šťastnou ruku při výběru vysoké školy.

Do maturity zbývá 1,86 měsíce, 17 hodin a 29 minut.

1 komentář:

don't be shy, leave a comment