Stránky

11. ledna 2016

deníky z cest, 10. a 11. ledna

10.ledna
16:10
Je něco málo po čtvrté hodině. Jsme právě nějak kolem Hradce. Jsem v autobuse už asi hodinu a ještě tu taky tak dvě hodiny budu. Můžu vám říct, že nervóznější v životě jsem asi ještě nebyla... No co dodat, jsou to vlastně jen pitomé zkoušky (které by eventuelně mohli změnit 4 roky mé budoucnosti).

18:50
Tak jsem konečně dorazila do ho(s)telu. Cesta to tedy byla náročná, protože jsem se asi dvakrát ztratila v metru :D. Jako pražský metro je jedno z těch nejjednoduších ve kterých jsem byla, ale mohli by trochu zlepšit označení a tak.
Upřímně na hotel si stěžovat nebudu, je to přímo na Václaváku, cena taky dostačující, ale no z fotek ty pokoje vypadaly úplně jinak. Teda teď už spíš chápu, proč ty fotky byly takhle nafocený.
Nervozita stoupla. Pomalu už nemůžu psát ani na klávesnici, jak se mi klepou ruce. Achjo
ověšená jak vánoční stromeček/ večeře + Kdo chytá v žitě


11.ledna
12:30
Volejte sláva, Hááleluja, Takže první kolo talentovek mám za sebou. Ani nevíte jak jsem šťastná, i napříč tomu, že jsem ty přijímačky očekávala uplně jinak.
Abych byla upřímná... hlásím se na obor Módní tvorby a co si budem povídat, tak jsem čekala, že i ty talentovky budou jaksi směřovány právě k módě, nebo přinejmenším designu.
Dostali jsme dva papíry, jeden prázdný, na který jsme měli libovolnou technikou nakreslit "obsah krabičky poslední záchrany na pustý ostrov" a na druhém papíře byl čtverec, obdelník a kolo a do nich jsme měli kreslit zadané úkoly, mimojiné třeba "proud času v černobílé technice" - na tohle zadání myslím nejvíc, protože co jsem tak koukala po ostatních holkách tak sice zvolili třeb zajímavou techniku, ale kdyby to přede mě někdo postavil a řekl, ať řeknu co to symbolizuje, tak rozhodně 'proud času' neřeknu... Na druhou stranu jsem zas trochu rozpačitá z toho svého.
No co dodat, já vím, že každý 'umělec' by měl mít velký rozsah a velké znalosti a tak, ale tohle mi prostě jako obor Módní tvorba nepřijde. No třeba to mělo nějaký záměr no.
Nicméně už to mám za sebou, konečně zase můžu volně dýchat a neklepou se mi ruce. :D
Zítra si jdu pro výsledky tak mi držte všechny palce co máte i nemáte! :

19:20
Po náročném dopolední, uvolňující odpoledne aka tři hodiny nakupování. Je to pro mě totálně relax činnost i když musím říct, že mě teď parádně bolí nohy, ale zato jsem ulovila pár skvělých kousků za skvělou cenu (hahh moje úchlné nakupovací já se projevilo).
čiči hat/ -


2 komentáře:

  1. Hele ohledně těch témat u příjmaček, spolužačka dělá přípravku k talentovkám taky na Módní tvorbu na UMPRUM, a byla z toho prvně celá zmatená, protože jim ta paní řekla ať nakreslí něco na téma "destrukce" a "konstrukce" a ona jen "pardon cože já chci jen navrhovat oblečení zabijte mě" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hahah no paráda :D mě to právě zaskočilo, protože něco podobného dělala minulý rok kamarádka u přijímaček na cvut na archi :D asi to má nějaký hlubší záměr

      Vymazat

don't be shy, leave a comment